Bessenschaak 2010

Beste Schaakvrienden,

Ook dit jaar vindt er weer bessenschaak plaats in Tiendeveen. Iedereen die ook zomers graag een potje wil schaken is van harte welkom op dinsdagavonden vanaf 19.45 uur van 22 juni t/m 20 juli. Veelal zullen de bezoekers leden van de schaakclub Hoogeveen zijn, maar alle schaakliefhebbers zijn van harte welkom, van jong tot oud en van amateur tot grootmeester.

buiten schaken

"We" (zeg maar: Marc) zorgen ook dit jaar zelf voor koffie, fris en bier tegen schappelijke prijzen. De opbrengst hiervan gaat naat het goede doel.

Ook dit jaar is weer gekozen voor het goede doel ‘de Sopkombuis’. Het project wordt al jaren door het bessenschaak ondersteund. Kinderen in Zuid-Afrika krijgen middels dit project maaltijdsoepen om ze te ondersteunen in hun groei.

Dus komt allen dinsdagavonden vanaf 19.45 uur naar:
De Bongert
Kerkweg 47
Tiendeveen
Tel: 06-10011186

Traditioneel spelen we per avond twee rapid-partijtjes en maken we na vijf avonden de eindstand op, gebaseerd op de behaalde punten uiteraard, maar meestal ook rekening houdend met de kans dat je eens een keer verstek moet laten gaan.

Route: Tiendeveen uitrijden naar ‘t noorden, na ca. 1 km links, tegenover de Haarweg die naar de Golfbaan leidt. Er staat een duidelijk bord De Bongert bij de inrit.

terug naar indexpagina zomerschaak