Internationaal jeugdtoernooi

Beste leden,

Op 10 juni 2018, is er een jeugdtoernooi met het thema Nederland tegen Duitsland.
Schaakclub "De Paardensprong" heeft hier het initiatief genomen om dit samen met Duitse collega's te organiseren.

Tijdens de ALV van 29 augustus 2017, had ik al eens gevraagd of er belangstelling was om mee te helpen met zo'n schaakdag. En er werd redelijk enthousiast gereageerd. En zo heb ik bij de JLV (Jeugdleidersvergadering samen met de NOSBO) op 31 januari jl. toegezegd dat we graag willen helpen en nu wil ik natuurlijk de daad bij woorden zetten.

Men denkt aan tussen de 100 en de 120 kinderen. Er zijn mensen nodig die de kinderen kunnen begeleiden / er op toe zien dat het toernooitje soepel loopt. Als arbiter. Er voor zorgen dat de klokken goed staan, borden compleet blijven, de uitslagen noteren en doorgeven.

Graag hoor ik van jullie voor 17 februari wie mee wil helpen. Wanneer ik weet met hoeveel man we die toernooi komen versterken, zal ik dat doorgeven aan Ronald (jeugdleider sc De Paardensprong).

Over twee weken heeft Ronald het laatste overleg met de Duitsers en dan wordt ook de locatie bekend en wat er aan mankracht nodig is.

De locatie zou sowieso in Noord-Nederland zijn.

Vriendelijke groeten,
Leonard